GOTHIA..

Ni vet filmen jag laddat upp här nån gång i april? Den filmen gjorde vi för en tävling där priset var att man skulle, helt gratis, få åka på Gothia cup.

Igår på vår träning var det några okända människor där, dom hade kommit för att berätta att:

VI, KORSNÄS IFs FLICKOR HAR VUNNIT TÄVLING OCH SKA FÅ ÅKA TILL GÖTEBORG OCH GOTHIA CUP!!

Det är heeeeeeelt sjukt! Imorse var vi med i två olika tidningar som varit där och fotat oss på träningen igår.

Livet leker och jag ÄLSKAR det!
Göteborg, Gothia, massivis med fotboll, lisseberg, disco, italienska killar: HERE WE COME!!!

LYCKA <3

Den här bilden var med i falu kuriren i morse. Klicka här för att läsa artikeln!

Jag och Felicia längst fram.. haha usch :P


Den här bilden är från DD.

SOMMARRRR <3

Kommentarer
Denna kommentar skrev: hanna says: INGET JÄVLA SKITSNACK

ÅÅÅÅHHHH DET SKA BLI SÅ GRYMT!!

fatta invigningen... discot... alla nya människor vi kommer träffa... ÅÅHHHHH(RGASM)!!!

2009-05-13 @ 14:08:40
URL: http://ingetskitsnack.devote.se
Denna kommentar skrev: frida

gothia blir grymt !

2009-05-13 @ 20:58:55

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0