Sagan om flickan som föddes, dog.. och sedan återuppstod.

Den sagan mina älskade det är sagan om mig! Jag halkade in  i bloggvärlden och en ny stjärna tändes på den starkt lysande blogghimlen. Men sedan hände något. Stjärnan (som jag gärna skulle kallas, snälla snälla kalla mig stjärnan ;) ) gick från att lysa starkt och vara fylld av energi till att plötsligt en dag bara tyckts ha slocknat.
Men! Stjärnan slocknade aldrig. Glödlampan liksom bara.. tog slut. Men glödlampan är bytt och här är jag igen. Tillbaka!
Stjärnan lyser återigen. Så varsågoda, stig in i rymdraketen och gör er redo att beskåda en av tusentals stjärnor.
Klarara.blogg.se

the and.


HEEEEEEEJ! Tillbaka är jag. Tror jag. För så verkar det i alla fall, för nu sitter jag här igen, skrivandes på tangentbordet.
Jag märkte en sak. När jag slutade hade jag en ganska jämn besökanivå. Ungefär lika många varje dag.
Och det skojiga är, att fast jag slutade blogga i ungefär 2 månader och besökarnivån sjönk så var det inte en ända dag då jag inte hade någon besökare.
Och det måste väl betyda något?
Kanskekanskekanske så har ni saknat mig. Vi leker det. Vi drömmer det. Vi leker att vi drömmer det. Tack:)

Så? Vad har jag gjort? Var har jag hållt hus? Vad har jag tänkt? Okej, här får ni en snabb oviktig resumé om lite saker. Lite. Ändast lite av massor. Fråga om ni vill veta något mer.

Jag har shoppat bland annat - Chinos, tröjor med trekvartsärm, hårprodukter, tröja med dragkedja och krage, underkläder, örhängen, presenter, öjöjöj det är en massa mer men som om jag kommer ihåg allt på rakarm sådär. Nja.

Vi tar allt i en lista va? jaaaa. Viktigt till oviktigt. En skööön blanding helt enkelt. Yäpp!
Jag har...
..Tränat. ( man måste ju liksom tänka på figuren, hallå? nej men jag gillart! )
.. varit med kompisar (ofcorse)
.. gått i skolan (en ganska viktig detalj efter som jag spenderar typ 8 timmar om dan där)
.. smsat. ( ja ojojoj, tummarna har haft träningsverk i mellanåt)
.. Sovit över.
.. Sytt min första egna klännig!!!!
.. Fått höra att jag ser ut som blondinbella på en bild:S ( och jag shiet du skojar? Fan!:O Ofta neeej) men det var bara en bild så det var nog lungt. hahahah
.. Blivit tjatad på att börja blogga igen. (och vad gör man inte för folk man tycker om?)
.. Och på grund av ''skrivarenergin'' som blev över under blogguppehållet började jag skriva dagbok. Och oj vad jag skrev! Kunde bli 10 sidor på en kväll. Men nu är dagboken utskriven. :p

Ja asså. Lite saker i en lista sådär. Låter lite men det är inte allt. Oooh no det är då verkligen inte allt!
Hoppas ni ha haft det bra. Det har jag haft! Hoppas ni är glada. Det är jag! Verkligen!

Lite bilder kanske jag kan bjuda på också tjaaaa ska se vad jag kan fixa. hihi


Glad indian

Kul kväll!

Halv seriös tjej (inte lik blondinbella!!)

Frukost på sängen (utan att fylla år!!!!:O:D)

klänning jag gillar.

Härligt att vara tillbaka. Och hörrni! Glöm inte att leeeeee! och en sak till, vi hörs. <3

Kommentarer
Denna kommentar skrev: HANNAMÄRTA

SÅJA KLARA, NU SKA VI BLI LIKA STORA OCH MÄKTIGA SOM BLÅNDINPÄLLA OCH KÄNSA!!!!

2009-03-04 @ 22:28:18
URL: http://martah.devote.se
Denna kommentar skrev: fridae

kul hörru :D

och jo, du va faktiskt lik blondinbella ! :oo <3

2009-03-05 @ 18:12:54
Denna kommentar skrev: jossan ;)

det var på tiden, klara ! (; saknat ditt skrivande!

/ kramar jossan

2009-03-05 @ 21:40:17
Denna kommentar skrev: maja

härligt klaraaaaaaaaaaaaaa !!!!! älskar din blogg!<3

2009-03-06 @ 14:51:54

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0