Peppar inför nattcupen..

Inatt är det nattcupen i innebandy dårå :D Jag spelar i laget Party like a rockstar. Vi ville egntligen heta sex drugs and rock 'n' roll men det fick vi tydligen inte.. Klädsel kommer bli ROCK! Inte min stil alltås men det blir nog riktigt häftigt!
Så här tuff har jag gått runt och varit idag, lånat Änkiis KISS tröja som jag ska ha ikväll. Hade såklart den i skolan också för att kunna peppa upp mig riktigt.

(bilden tagen på svenska lektionen under läsningen, så mycket bryr sig alltså vikarier om vad man gör..;p)

Felicia och jag. OOh we like it

Eyyyeey I wanna be a rockstar

Hur söta är vi inte på en skala från 1 - 1000000?

Blir nog inget inlägg igen förens på söndag, för imorgon åker jag på konfalägret. Och där kan jag lova att det verkligen bli pary like a rockstar.. hehe :D

HA EN RIKTIGT BRA HELG NU TÖTISAR! det ska i alla fall jag ha <3

Kommentarer
Denna kommentar skrev: HANNA SAYS

KLARA, I'M BACK!!!! klarade mig inte utan bloggandet, hewhew. nu jävlar ska vi ta över bloggvärlden.

2009-03-15 @ 04:04:24
URL: http://ingetskitsnack.devote.se

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0