någon som vill höra mig sjunga? ...

... Nej det tror jag inte ni vill!

Jag har just pratat klart ett långt samtal med fanny. Eller pratat? Jag sjöng och Fanny lyssnade. Jag låg inne på mammas och pappas säng och sjöng för full hals för Fanny. Det var hela cara mia, pokahontas (stavning), maria, solsken till mig, lejon kungen, sommar och sol, pål plutt och allt möjligt jag kunde komma på!
Tillslut lät det ungefär så här..

Fanny: Klara.. det är jätt fint men city akuten har börjat och så...

Klara: YOU ARE BEAUTIFUL, YOU ARE BEAUTIFUL, IT'S TRUE!

Fanny(besvärad): Fint klara. Men seriöst du har sjungit typ 20 sånger nu, får jag lägga på?

Klara:
Men den här är ju typ perfekta avskedssången!! : GOODBYE MY LOVER..

Fanny
: .. hejdå?

KLara
: ..GOODBYE MY FRIEND, YOU HAVE -
Och här mitt i James Blunt så säger det klick och fanny lägger på!

Så det kan gå :o ring om du vill höra en liten trudelutt...

Kommentarer
Denna kommentar skrev: felicia

H E H E !

ja tror jag avstår..

pussipuss min lilla SNUPPA!

2009-03-18 @ 21:23:16
URL: http://felicialunds.blogg.se/

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0