IDAG SEXTRACKADE JAG EN 7:A!

hahahahahaha det glömde jag berätta!

Idag precis innan jag skulle ut från skolan och gå till bussen så såg jag Julia, nån annan tjej och "Marika".
Så glatt gick jag fram till dom och smäller käckt till "Marika" på rumpan. "Marika" vänder sig om och glor på mig, jag inser att "ojdå det där är visst inte marika utan en främmande stackars 95a.."
Jag gör en klassisk Klara-blir-chockad-och-har--skämt-ut-sig-själv och skriker till rätt ut och börjar sedan asgarva och ursäktar mig och försöker (samtidigt som jag kvävs av skratt och antagligen rodnar mer än en rougeborste) förklara att jag trodde hon var Marika. Julia börjar också skratta jätte mycket.
Tjejen tog det i alla fall lugnt och så, tror inte jag blir anmäld till skolpsykologen för att ha sextrackat mindreåriga i alla fall...

men fatta pinsamt. HAHAHHA


Kommentarer
Denna kommentar skrev: HANNAMÄRTA

svar: haha, jag är da king! att vara fräsch och snygg är inte min grej... ;)

hahahaha, klara jag är inte ett dugg förvånad! som tur har du förmågan att kunna bjuda på dig själv!

2009-03-09 @ 21:10:52
URL: http://martah.devote.se

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0