Hallå min tå?

Livet leker vidare.
Min infalmerade gör inte riktigt lika ont, men jag var till skolsyster idag och hon hon lät ungefär såhär
"Tuhhh... *bekymrad suck* Jaha.. Ja det här är ju inte så bra. *Bekymprad suck* I värsta fall kan man få operera. Men kom hit imorn igen''
och lite snack om hur man ska klippa tånaglarna och sen så lade hon ett omslag runt tån.
Operera tån? Operera min vänstra storttå för att jag inte klippt naglarna ordentligt? What da?!!!!!
Så ja, andas! Phupuhpuh!

Här får ni lite bilder från festen i fredags. Varsågoda!






Jag gör ett (lyckat) försök att breakdancestyla lite. hehe

hoppas ni haft en bra dag alla! puss


Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0