Ett blodigt kapitel (varning för känsliga läsare). kapitel 4

Jag vaknade vid kvart över 10 av att jag blödde näsblod hemma hos Samira imorse. Ja oj vilken härligt start på dagen.
Vi behöver inte gå in på detaljer kanske men i alla fall gick de över efter ett tag.

Igår kväll var det först träning och sen fest hemma hos Sz. En helt okej kväll blev det! Hög musik, sanning eller konka, dansa, tacos, pizza, tårta, snax. Man behövde då inte gå hungrig..! ;pp

från en sak till en annan..!
Jag tänkte på en grej som är vanlig för oss tjejer. Tjejtidningarna kallar det för sexuella trackaserier. Jag vet inte vad jag kallar det, men ni vet vad jag menar. Någon kommer plötsligt fram och juckar mot en, taffs, ja det finns väl hur mycket som helst. Vart går gränsen? När är det en ''sexuell trackaseri''?
I fredags till exempel stod jag och väntade på bussen kom en kille som jag knappt känner, vet vem han är men vi säger liksom inte ens hej när vi ser varandra, fram och juckade mot mig. Jag känner mig inte kränkt! Inte direkt arg heller, utan mer fövånad. Och saken är ju att man varit med om det förut, fast andra killar.
Men hur många tjejer skulle ställa sig bakom någon kille som dom inte är kompis med, eller knappt ens känner,  och jucka? Jag bara undrar! En sak om det är en kompis men någon från pararellklassen som man tror att man vet vad den heter? Konstigt beteende? Ähm jaa?!

lite funderingar sådär.

Vi ses och vi hörs <3


Kommentarer
Denna kommentar skrev: F I A H *

Fredagskvällen va najjs! :D<3

2009-03-08 @ 21:47:22
URL: http://ffiiyah.blogg.se/

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0