törnrosa sov i 100 år, klara sov i 13 timmar

Men det räcker gott och väl! Somnade kanske 12 inatt, vaknade vid 7, smsade min lärare och sa att jag inte kommer till skolan, somnade om vid 9 vaknade lite innan 15.00.

"Smsade min lärare och sa att jag inte kommer" - har klara blivit en skolkare tänker ni nu?

Alltså vi har frilufsdag idag, jag skulle till lugnet och sola, bada och äta glass. Men när det är helt grått och molnigt ute och säkert inte över 10 grader varmt får man inte så stor lust att bada. Och så har jag ont i hela kroppen och var helt sjukt trött efter vandringen då det inte blev särskilt mycket sömn, kände verkligen att jag behövde sova. Så det gjorde jag.
Känner mig ganska utvilad nu. Skönt!

Ska försöka göra mig iordning och göra något bra av dagen nu. Carpe diem ni vet! :D

hörs sen, smeekk.

Kommentarer
Denna kommentar skrev: Josefin

haha,

jag var också sjuk och sov bort min idrottsdag.

Det spöregnade :) <3

2009-06-10 @ 15:52:53
URL: http://mylifeinbettorp.blogg.se/

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0