nu blev jag sur!

Jag fick 150 kroner av far min för att fylla på mobilen med. Jag fyllde på och fixade direkt gratis sms vilket kostar 100 kr. Samtidigt som jag fixade gratis smsen fick jag ett sms, jag skickade iväg beställningen av gratis och läste smset jag fått.
Det var från telia och det stod

"Nu har du fått 30 dagar med fria SMS inom sverige (max 1000 sms). För kontroll av saldo *120*4#. Hälsningar Telia''

Så alltså var det något nytt, jag fick gratis sms utan att behöva beställa när jag fyllde på med 150 kr. MEN JAG SKICKADE JU JUST IVÄG BESTÄLLNINGEN och slösade alltså 100 kr på onödiga gratis sms!!!!!!!!!! FAN vad sur jag blir. JÄVLAR.

Någon som hängde med? :@


Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0