klara is homeiiiiiii

JAPP DE ÄR JAG OCH DET KÄNNS SÅÅÅÅÅÅÅÅ SKÖNT!!

Jag har ont i hela ryggen, benen, blåsor under fötterna, myssbett överallt men jag lever. Jag överlevde.
Det var.. Inte kul. Gå gå och gå, följa samma deperimerande grusväg genom samma gröna skog i flera timmar... Nejusch!

Och när vi (jag) ändå klagar så säger jag ju bara.. tältningen! Jag gillar inte att tälta! Vaknade halv 6 av att jag höll på att frysa ihjäl, tänderna skallrade som jag vet inte vad. Som tur var väckte mina hackande tänder samira och den sötisen erbjöd sig att byta sovsäck. Så när jag fick krypa ner i hennes mysiga, varma sovsäck (och hon i min hemska, tunna, kalla) så somnade jag på en gång. Men nej att tälta, om det inte är mitt i sommaren, är inte min grej!

Men nu är det så skönt efter 3 nära-döden-upplevelser få komma hem!

Den första var påvägen till lägerplatsen när vi satt och fikade. Jag satte mackan i halsen. HAHAHAH. Jag fick lite luft men eftersom jag och fanny började skratta så mycket (eller fanny skrattade jag fick bara fram ett litet väsande ljud) så räckte den ingen vart. Precis då jag trodde jag skulle dö och såg ljustunneln och hela fadeluttan framför mig lyckades jag få upp korken i vattenflaskan. Phiuuu!

Den andra var när jag och Fanny skulle bada, jäklar vad kallt det var!!

Den tredje nära dödenupplevelsen var natten i tältet...

Sen har jag ju dessutom varit med om mycket annat som personer som inte är lika starka och stabila som jag både fysiskt och psykiskt inte klarat av. Hehe.

Jag har bland annat skärt mig i fingret, ett litetlitet jätte stort jättelitet hack blev det. Fick ett plåster av Filip som tur var, annars hade jag antagligen förblödit.
Jag har blivit i kastad i vattnet, det var två killar mot mig, om jag orkat bry mig hade jag ju lätt tagit dom... men jag ville ju inte att någon skulle bli skadad...
Jag har sprungit genom skogen när jag skulle gömma mig för niclas som sur för att jag puttat i honom i vattnet...

Jag har helt enkelt varit med om mycket! Phu.

Nu tänker jag duscha länge. Mmm!
smek på er.


på bussen, - vill inte vill inte!

Kommentarer
Denna kommentar skrev: FELICIA

haha klara ladda upp bilderna på mej du tog på gräsmattan! hahaha

2009-06-09 @ 22:49:17
URL: http://felicialunds.blogg.se/

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0