JAG ÄR HEMMA IGEN!!!!!

Men vart har jag varit? Det vet ni alltså inte efter som jag glömde berätta det. Förlåt! Jag vet jag är en dålig bloggare som glömmer berätta att jag ska bort i en vecka.
Har varit på konfaläger. Nu vet ni det.  Så nu kan ni förlåta mig? :)



Dom första dagarna var så sjukt tråkiga! Jag kände bara vad gör jag här!?

Men sen blev det roligare. Mycket roligare! :) Det blev chilligare vid onsdagen, längre fritid oh så där. Så träffade vi lite sundbornare som vi var ute med torsdsag natt - morgon och fredag natt-morgon. Kul!

Ja det finns väl inte så mycket om säga, men tack ni som var med för en bra vecka.

Men nu jävlar är jag hemma igen!!! GALET SKÖNT!

ses!


Kommentarer
Denna kommentar skrev: FELICIA

älskling!!!!!!!!!!!!! ÄNTLIGEN HAR JA ETT LIV IGEN!!!!!!!!!!!! :;D:D:D::D:D:D:D::D:D:D

2009-06-29 @ 23:30:59
URL: http://felicialunds.blogg.se/

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0