hemma från stan

Nu har jag kommit hem från stan, ätit och pluggat inför brumbrumen. (moppen)
Inget köptes på stan, men vi provade massor av skor! Höga klackar, ännu högre klackar och tyg skor.
Behöver verkligen nya.

Jag lämnade också in min bebi, min rosa kamera, som krånglar. Minneskortet hoppar ur. Jag kommer inte få tillbaka den förens om två veckor typ! Tills dess kommer jag få ha en ful, dålig lånekamera... Attans.


bilden är lika gamal som kameran, 1 år. Köpte den förra sommaren.
Men ni ser ju hur bländande vacker, magnifik och fantastisk den är. Buhu vill ha tillbaks den nu!

Krya på dig snuttiZZzzzz!!!!!!!!!!!!!!!!! ;************ HEHE.

smek

Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0