fellibelli

Fellibelli, how you thrill me, ah-hah, Fellibelli.
Fellibelli, nearly kill me, ah-hah, Fellibelli.
Id heard about you before
I wanted to know some more
And now I know what they mean, youre a little freak.
Oh, you make me dizzy

Fellibelli, let me feel it, ah-hah, Fellibelli
Fellibelli, dont conceal it, ah-hah, Fellibelli
The way that you make me laugh

The way that you make me laugh 
I feel like I wanna sing when you do your thing.

I give you the FELLIBELLI-song.


Efter träningen så följde Fellibelli med mig hem och jag lagade massor med mat till oss.
Det blev kyckling, köttbullar, mackaroner och tomat. Inget att tala om. Tss!

I give you some FELLIBELLI-pics,






S-m-äh-k från the biggest fan of FELISCHHIAH / Klarrrrrraa


Kommentarer
Denna kommentar skrev: Anonym

hahahahahhahahahhahahaa asså fan vad du är goooooooo!!!!!!!!!!!!! hahahhahahahahah dina ideer är så grymt grymma så jag ryser!!!!!!!!! :D:D::D:D:D:D hahahahahahhahahah ÄLSKAR DEJ BARAAAAAAAAAAAAKLARA!!!!!!!!!!!!

2009-06-10 @ 23:22:17
URL: http://felicialunds.blogg,se
Denna kommentar skrev: FELICIIIIIIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

hahahhahahhahahahhahahahhahaha fan asså du.

hahahhahahahha asså herregud vad du är rolig

det är du som borde få sådana grejer! INTE jag! hahahhahahahah du får mej att skratta som en gris sötnos!;)= hahahhaha :D_:D::D:D::D puss ÄLSKAR DEEEEEEEEEEEEJ

2009-06-10 @ 23:24:02
URL: http://felicialunds.blogg.se/

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0