Att göra.

det här inlägget skrev jag imorse men internet har krånglat så det har inte publicerats men varsågoda!

Min mamma har skrivit en lista till mig. En lista med vad jag ska göra under dagen. En att göra lista alltså.
Jag har varit ganska duktig och har nu bara två punkter av 6 kvar att göra, gå ut med märtis och baka chokladbollar. :)
Chokladbollarna är till imorgon. Varför? Jag fyller år.

Fälischiiahhh kanske kommer och hjälper mig baka vilket kommer sluta med att det kommer ta cirka 4 timmar att baka 25 chokladbollar när det i vanliga fall tar 10 minuter. Vi kommer skratta, äta/kasta deg, ta massa bilder, stöka ner i hela köket med mera med mera.

Nu är Anna här och jag fixar mat till henne. Jag är så snäll mot mina kompisar, värsta kocken!!!!!!!!!! :O Okej mackor och yoghurt är kanske inte så mycket att skryta om men endå!!!!!!
Sen ska vi ut med märta och sen bär det kanske av till stan.

jag säger som jag brukar, SMEK!

Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0