pyjamas party hos F.

Nu är jag hos feeeeeelli. Eller fellibelli som hon en gång i tiden brukade kallas. Sisådär senast igår.
Felicia och jag delar säng inatt, pyjamaaaaas partiiiiii :D

Idag har jag som ni kanske märkt inte uppdaterat. Vad har jag då gjort idag?

Jag har varit med Anna, vi stekte pannkakor och pratade om hur kul det ska bli att jag ska följa med henne till gotland! Japp det ska jag :D:D:D Pannkakorna får fem av fem bröd toasters.
Sen åkte jag och Felicia med moppen till stan och träffade Tilda på Wayne's och nu sitter vi här. Eller inte tilda. Hon är saknad av sällskapet.

nu tänker jag ta lite bilder med webbisen, såklart bjuder jag på de bästa.
Ciao.

Kommentarer
Denna kommentar skrev: jennie

sv: Hehe tackar ;)



JA JAG VILL TILLBAKA! :DDDDD

2009-07-22 @ 00:24:32
URL: http://jennieleandersson.blogg.se/

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0