gothiiiiaa!

Första riktigta dagen hemma. Ska packa upp, städa ordning och sådär.
Och sen då? Vad gör man i Falun? En vecka i göteborg har fått mig att glömma vad det var jag gillade med min hemstad. Det ska bli riktigt skönt att åka tillbaka till Göteborg på torsdag! Då åker jag dit för att träffa släkten och så.. blir nog kul! :))

Nu ska jag berätta lite om den sjukt roliga veckan i göteborg tänkte jag!

Matcherna gick väl sådär, men vi har ändå haft grymt kul tillsammans! Laget har fått ännu bättre sammanhållning och man känner alla mycket bättre nu.

Vi bodde på en skola med skåningar, norrlänningar, engelsmän, greker och så vidare och i skolan tvärs över bodde det fransmän och andra länder. Så jag har pratat massa engelska och franska vilket gått bra förutom att jag av misstag sa att jag var gravid till fransmännen... Men annars så! :-D

Under veckan har vi i princip fått känna på hur det är att vara kändisar. Så fort vi gick utanför dörren var det minst 5 killar där med smöriga raggningsrepliker, komplimanger, tiggde om kyssar, ville ta bilder och så vidare.
Man har fått höra mycket i love you!!, i love your eyes!, You'r so beautiful., Can i have a kiss? Can i please take a photo with you? och så vidare.

Liseberg och allt har varit super! Vill bara tillbaka.


Kommentarer
Denna kommentar skrev: FELICIA

buhuuuuuuuuuuuuuuu

2009-07-19 @ 15:07:46
URL: http://felicialunds.blogg.se/
Denna kommentar skrev: alice

åh ja det va verkligen synd med harrypotter men jag vet inte du kanske tycker att den va bättre än vad vi tyckte :) hihi. jo jag börjar bli frisk nu och känner mig verkligen mycket bättre sen jag fick penecelinet :) hur mår du själv klara? <3

2009-07-20 @ 16:06:43
URL: http://aalicelundberg.blogg.se/
Denna kommentar skrev: alice

juustja jag tänkte bara skriva till detta inlägg) att jag hörde att ni hade haft det toppen på gothia förutom att spelet inte gick toppen men va kul och höra att ni hade det bra ialf! :D <3

2009-07-20 @ 16:09:02
URL: http://aalicelundberg.blogg.se/
Denna kommentar skrev: Josefin

Guud vad kul! Vill också till Gothia :)

Måste träffas SNAAART! <3<3

2009-07-21 @ 11:23:14
URL: http://mylifeinbettorp.blogg.se/

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0