rea affärer betyg 0-5

Hej! Åkte ner på stan en sväng med Jenny. Inget köptes. Kollade runt lite så nu tänkte betygsätta dom vanligast falu affärernas rea 0-5.

Gina Tricot - 3.7 poäng. Därför att det var en stor rea med halva priset på kanske 80 % av sortimentet. Det dåliga är ju att allt tar slut på en gång, så det var bara första dagen man hade chansen att hitta något bra. Köerna till omklädningsrummet var många många meter, kanske inte så mkt att göra åt men jag hatar att köa.
H&M - 1 poäng. H&M har ganska ofta rea och det dom reade känns som om de var samma saker de hade på rea innan jul också. Men visst, om man gillar stickade grön-och-rosa randiga koftor är det väl en jätte bra affär att fynda rea plagg..
JC - 2 poäng. Dom hade ju lite saker på rea men på annonsen lät det som om det skulle vara en stor del av vinterns plagg som det var 50 % på. Det var det inte. Synd för jag kom på massa saker jag hade velat köpa men som dom inte reade än..
Wear It - 4 poäng. Dom hade faktiskt en väldigt bra rea på wear it! Det som var synd var att jag var ute i lite dålig tid och vissa av sakerna inte fanns kvar i min strl. (spetts och blanka leggins). Men dom reade mycket fint, jenny köpte ett vardagsfint linne med knappar för 38 :- . Jätte bra :)
Glitter - 3 poäng. Dom hade 50 % på ganska mycket men inte på det jag kände att jag ville ha, fick mycket smycken i julklapp ändå så ville inte köpa. Men det var fina saker dom reade ut billigt.

+ att det är rea på en av mina favoritsidor ni vet, www.chique.se haha :)

pusshej alla :) <3

Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0