heeeeeey

Heey alla! :D

Imorgon ska jag upp i gryningen och ner på stan medans morgondimman fortfarande.. stryker. Hahahaha ojojoj vad djupt sagt. Det jag menar är att jag ska va nere på stan tills 10. Jag ska köpa present till Anna som fyller år.  Senare ska jag fira anna och sen träning. Och så ser min dag ut. :P
Idag har det mest varit chill, trött efter min lilla hockey-vaka. Tyvärr förlorade Sverige..

Jag måste sova. Förlåt för ett jäkligt dåligt inlägg. Kanske bättre med inget alls i sånna fall? Hm. Måste hitta lite skrivenergi känner jag ;pp höhö

puss på er sov godare.

Kommentarer
Denna kommentar skrev: felicial

jag vet! men jag har verkligen ite haft tid eller så, men jag ska börja fixa en massa nu :)<3 PÖSSSSSSSSSSSSSSSs

2009-01-07 @ 00:15:30
URL: http://felicialunds.blogg.se/

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0