gott nytt år.D

Gott nytt år på er! hoppas ni hade det riktigt roligt igår, ni får berätta för mig:) Det hade i varje fall jag!
På förmiddagen åkte jag ner på stan en sväng för att kolla efter nyårskläder. En blålila klänning på wear it köptes.
Efter det så åkte jag hem till Fanny och badade bubbelbad och fixade oss. Det var ett himmla krångel att få på lösögonfransarna, fast det var det värt ;).
När vi var klara åkte vi hem till några där våra föräldrar också skulle va och åt middag sen tog vi bussen till maja t där det var lite folk. Efter en stund så gick några av oss hem till Andreas istället där vi hade jävl'gt kul och röjjde loss. heh
Tack för en jätte bra kväll!

Bilder kommer sen, jag sitter vid Fannys dator nu och har inga bilder här.

I kväll kommer min saknade Jenny. Åååååååh vad kul, men nu måste jag hem och städa och bädda åt henne .p
puss på er.


Kommentarer
Denna kommentar skrev: rebecca

så grymt kul vi hade !

PUSS PÅ ER FLICKOR,

<3

2009-01-01 @ 14:27:53
URL: http://rebeccaandren.blogg.se/

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0