lusssibuuulllli

Dansen gick dåligt, var inte roligt på grund av den anledning. Vill inte säga mer om det.

Istället vill jag berätta att jag denna vecka tänkt vara nyttig igen. Meen.. Kom hem från dansen. Såg en lussebulle. Och jag säger bara att ÅH jäklar vad god den var!!! Har i alla fall varit duktig fram till dess. Eller ehm det är tisdag förresten? Okej var duktig igår. Men seriöst, spela roll? Det är jul. Om 23 dagar är det jul, man ska äta lussebullar, pepparkakor, chokladkalenders choklad, glögg och allt vad det heter. Nyttig kan man vara i januari. Och februarimarsapril och så vidare, men inte i december.
Och jag vet att ni håller med!!!



jag äter lussebulle, ler, njuter och knäpper en 2,3 megapixels bild. På samma gång!

Kommentarer
Denna kommentar skrev: FELICIA

GÖÖÖÖÖTTA SIIIIIIG DE ÄR VI BRA PÅ FEEEEEEEEETTTTO!½!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :ddDDDDDDDDDDDD

2009-12-01 @ 21:54:41
URL: http://felicialunds.blogg.se/

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0