kelly!

Hej. Pulkaåkningen igår - fantastisk!! hehe. nej men väldigt trevligt!

Idag har jag varit med Kelly efter skolan. Vi tjillade pppppp. Först var vi ute och höll på att frysa ihjäl när vi gick med märta. Sen gick vi hem och jag gjorde varm choklad till oss. Very mysigt. Sen låg vi bara på min säng, slappade, pratade, åt pepparkakor. En mysig eftermiddag!


sexii yeah.

Har träning om typ en timme men igår tog jag svinsprutan, men man kan väl träna ändå eller? Ja tror ja.







zeeeeeya

Kommentarer
Denna kommentar skrev: louise

jätte fin blogg

kolla gärna in min och lägg till mej på bloglovin'

ha det bäst:)

2009-12-17 @ 21:07:46
URL: http://vmoslouiise.blogg.se/

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0