Anna ankas julafton - nej tack!

Mina kusiner från göteborg kom hit igår. Dom stannar över jul och så. Mysigt. Imorgon är det faktiskt jul. Galet vad snabbt tiden går! Den här månaden har innefattat en hel del stress över betyg och jul men det har också hänt en hel del roligt. Skönt att ha alla julsaker klara, nu är det bara att ta det lugnt inför julafton i morgon!





Såg att dom kommer visa typ "Anna Ankas jul" eller något i morgon på tv3. Klockan tre.
Som om vi skulle välja Anna anka istället för kalle anka? Nej - på julafton finns det bara en anka enligt mig! Kalle! För snälla, det har väl inte gått så långt att vi vill sitta på självaste julfton och sucka åt anna ankas pinsamma betende? För min del - nej, verkligen nej!

Hur trött man är kan känna sig på mössen i askungen och ferdinand under trädet så är det ingen jul utan dom.




Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0