vandra på vandra på.

Har just varit ute och gått med felicia och märta-hund i en och en halv timme. Lite mysigt med en kvällspromenad så där.
Innan det har jag suttit vid symaskinen ganska länge. vet inte riktigt vad det är på väg att bli, men något blir det! Det är grymt kul att sy faktiskt! Riktigt roligt att vi ha syslöjd två timmar varje fredag, hoho :-D

Ska nu snart bestämma kläder för imorn, blir 18 grader och molnigt. Vilket betyder att shorts är en dålig idé? Brukar det inte vara sommar fortfarande i augusti? Typ t-shirt och kanske shorts väder i alla fall? Nu på promenadisen myste jag i stickad kofta och över det en skinnjacka. Höstigt värre!!

Om 7 veckor tror jag det var, så är det i alla fall en två veckors prao och sen lov. Betyder 3 veckor från skolan. Härligt!
Fast har faktiskt inget emot skolan just nu, kommer väl om nån vecka eller så. Men just nu är det faktiskt ganska roligt. - Kramas med kompisar mellan lektionerna, kunna säga ses imorn efter skoldagen och sen helt okej plugg där i mellan. Jag vet jag är en duktig pluggistjej för tillfället. Felicia också, hon är till och med värre. Hon typ ser fram emot att somna bara för att det är skola nästa dag. Hahahah. Sötis! På tal och att jag allt det så kom jag på att jag har läxor att göra.

Ciao!


Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0