when you go down down.

GLAD PÅSK!

Imorgon åker jag iväg till den mindre civilleserade delen av Sverige. Den delan som kallas Ammarnäs. Kommer hem på torsdag igen.
Att vara hos farmor i Ammarnäs innebär; ingen dator eller internet, tv med två kanaler, meterhög snö, renar, fjälltoppar, ha super kul med bäst-fanny aka tix-fanny.

Det kommer bli perfa! :D

Men allt gott har en baksida, läste ni ovanstående? INGET INTERNET = INGEN UPPDATERING. :(

Så tyvärr kommer jag inte kunna skriva till er om hur jag tämjer renar, klappar fjällrävar, grillar björnar som jag själv dödat med ett eget tälljt spjut, rullar mig i snön, flirtar med killar vid namn Klas-Göran och Nils-Peter..
Men jag ska gottgöra! Ska tänka på er och ta massa bilder som ni sedan hittar här. Såklart:)))

Ha ett sjukt kul lov nu, lova det! Gör massor av dumheter. Berätta sen.

Smek.




Kommentarer
Denna kommentar skrev: FELICIA

hahahah fan vad kul!!!!!!!!!!! ÅH KOMMER SAKNA ER SOM FAAAAAAN! JAG VILL FESTA MED ER BABYSSSSSSSSSS!!!! =DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD PUSSSSSSSSSSS

2009-04-09 @ 23:11:13
URL: http://felicialunds.blogg.se/
Denna kommentar skrev: jerkis

haha gud du passar i kläderna sötis :D

2009-04-13 @ 22:50:33
URL: http://jerkanperkan.blogg.se/
Denna kommentar skrev: Anonym

haha du är för rolig klara!

saknar dig, det var fett längesen !

2009-04-14 @ 20:37:55

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0