wannabe guldlock


Så här såg jag ut idag! T-shirten är Sannas, riktigt snygg!

Den här dagen har varit en vanlig dag, bara lite soligare, härligare och varmare! MMMUMS! <3:D
Fick faktiskt med ett träningspass på morgonen också.. Eller jag spurtade till bussen. Jag han! B)

Jag började läsa den väldigt omtalade boken "Om jag kunde drömma" efter skolan. Jag har läst över 100 sidor och den är bra, men inte så fantastiskt fantastisk som alla påstår. Jag hade lite högre förväntningar faktiskt.
Men den har knappt börjat så vi får la se vad som händer!

smek

Kommentarer
Denna kommentar skrev: ballas i stan/sanna

så snygg tröja! :D jag börjar faktiskt tycka om din (a) :D

men hallå, ettan är ingenting gämfört med tvåan trean och fyran klara! lugna dig, det blir bättre ;) <3

2009-04-03 @ 13:57:47
URL: http://sannaericson.blogg.se/

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0