Ny duschad!

Hej på er!

Klev just ut ut duschen, har tränat fotboll. Det gick bra och var kul som vanligt..
Fast vi spelar på grus vilket suger :P Det blir helt dammigt och går typ inte att andas. Vi vore på något sorts bidrag med tanke på den hälsorisk det är att spela där. Damm i lungorna, inte bra.. hehe 8)

Matteprovet idag då. Det gick faktiskt ganska bra tror jag! Det var inte särskilt svårt, var bara en fråga jag inte svarade på.
Hoppas att det gick så bra som det kändes! :)

Och klänningen ni vet! Jag kanske sa att jag får beställa den? :D:D Ska vänta lite med att göra det bara. Fanns ganska många kvar. Blir bra! :D

Idag är det.. tisdag va? ja. Alltså två dagar kvar tills valborg. Vad ska ni hitta på? För mig blir det nog att grilla med massa kompisar, dra till kolgårn och så vidare.. Blir nog kul! :)
Lördagen kommer bli ännu roligare..

smek <3


Kommentarer
Denna kommentar skrev: a

gud va kul! då ses vi kanske i kgårn sen då? vi ska dra nånstans och sen till kgårn :)

btw vad tyckte du om john? :) gu va söta ni va.

2009-04-29 @ 20:57:48
URL: http://aalicelundberg.blogg.se/
Denna kommentar skrev: a

gud va kul! då kanske vi ses i kgårn sen då?

vi ska nånstans och sen drar vi till kgårn :)

btw hur gick det med john? gud va söta ni va :)

2009-04-29 @ 20:59:07
URL: http://aalicelundberg.blogg.se/

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0