nementjena!

Idag har jag hoppat studsmatta med min kära granne Hanna och hennes bror. Sen har jag tränat, fick ta de lugnt pga förskylningen.. Men kul i alla fall förutom att jag var så trött så trött. När jag kom hem vare äta & plugga.

Dagens. Studsmatta i värmen säger jag bara.

Går kvällen spenderade frysande bakom hanna på hennes moppe, en liten stund i en gul epa och sen under tjocka duntäcken i hannas källare framför o.c.
Det blev en mysig kväll trots att jag ett tag trodde jag skulle förfrysa mina jeansleggins klädda ben.

Klädseln var jeansleggins, fredd perry tröja, skinnjacka. Chillyeaaa.;)

Innan vi bestämde oss för att åka ut med moppen var det här kläderna.

- Jeansjacka, flaggan oofcccc (slutligen ligger den i tvätten;) ) jeansshorts, hög tofs och plåster.


extra stilpoäng för skalman plåstret, tack! :)

Nu blir det ännu mer O.C, har man väl börjat är man fast...

pusspåer!


Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0