lördagnatt / söndag

Hej!
Vilken härlig helg det har varit!
Just nu så är klockan 02.49. Jag är hemma och ser på Pretty Women med Felicia. För en stund sen åkte Gustav och Anders hem, vi har spelat med andra ord och sett på film. :)
Igår var en jättemysig fredag! Först träning sen så bestämmde jag, Sanna och Felicia oss för att åka ut och cykla. Vid 21.00 åkte vi iväg. Vi fyllde cykelkorgarna med chips, energidryck, godis och påskmust och så cyklade vi! Det bar av ner till stan och sen tillbaka och hem till Gustav. Där störde vi dom i CS spelandet och pratade och så.

Nu ska jag sällskapa med Felicia. Puss på er!

Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0