kom nyss hem.

Heej! Kom just hem från utbildningsmässan. Det var bra att jag gick, fick lite bättre "inblick" i det hela. Nu har jag ungefär tre alternativ som jag funderar mellan.

Förlåt för att jag inte haft tid att uppdatera här de senaste dagarna, men det har varit träning, läxor, utbildningsmässa m.m.

Idag satte jag mig ner och sydde om ett linne, inte klart än ska fortsätta sen. Ni får se bild om det blir bra :))


hihihi vet ni vad?
Jag vann en frukostkupong på mc donalds! HAHA!

När jag var och lyssnade på media idag så hade dom norskkareoke och om man kunde skulle man ställa sig upp. Ingen som kollade på verkade ta det särskilt seriöst, det var inte direkt kamp om att vinna om jag säger så.

Men så började killen som skulle köra nynna på en låt och jag slänger mig upp så att jag nästan ramlar och skriker  "JASON MRAZ!", och så vinner jag en gratis frukost på mcdonalds.
haha grattis mig för den ;) Väl förtjänat om jag säger så! hehe.

nu kommer en outfitbild snart. nästa inlägg.
smek.

Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0