jag <3 lila naglar


Som du ser fick vi fick mandariner till lunchen ;P
Men så här blev i alla fall naglarna. Nagellacket är av märket
Isadora, nyansen 67 - shocking lilac.
Får se hur bra det sitter nu då! :) Vad tycker du om färgen?

Skolan var jätte jobbig idag. Var i datasalen hela dagen och jobbade med världsarvs
projektet. Jag blev jätte sur när jag upptäckte att all min fakta jag sparat  på datorn hade
försvunnit! När jag sen fick veta att vi har matteprov i morgon så vart jag INTE särskilt mycket
gladare.. Dessutom har jag franska tills på torsdag, SO till i morgon och en svenska uppsatts
som vi får betyg på till i morgon. Tyck synd om mig?
Tror inte jag hinner skriva ett till inlägg idag. Tyck synd om er? aaah!  ;o xd

Men vi hööörs! 
Sov gott, ni vet vem ni kommer drömma om! <33 

Kommentarer
Denna kommentar skrev: bitte

fin färg

2008-10-02 @ 11:44:03
URL: http://blondiesliv.blogg.se/
Denna kommentar skrev: Emelie <3

Ja jag tycker synd om dig Klara... Lycka till på alla prov och inlämningar då. :D

2008-10-03 @ 18:43:06

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0