hej!

hej! I morgon så är det studiedag. Jag hade egentligen bara tänkt att plugga inför proven och så, men så berättade mamma att hon skulle åka till uppsala i morgon, så istället för franska revolutionen, negativa tal och
kemiska beteckningar så blir det SHOPPING I UPPSALA! :D Fanny följer såklart med, haha! Och mamma har ulla med sig, så vi får gå för oss själva då! ;D haha, kommer bli toppen! ;)

Saker att spana efter;

- Nya skor, svarta. Dom ska passa bröllopet jag ska till på lördag, men också kunna andvändas vid vanliga tillfällen! :P
- Ny tunika?
- En lite tjockare sjal, helst svart eller nåt, också för bröllopet eftersom att min rygg har superurringning!
- T-shirts!
- Halsband
- Armband i trä.

Något sånt ja! :D Kameran följer med så att det kan komma lite bilder! :)

Pusspåer :D <33


Kommentarer
Denna kommentar skrev: Lisa

Va kul! :D



Ses på lördag <3

2008-09-16 @ 18:29:30

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0