HEEJ!

Hej! Har ganska nyss kommit hem från Uppsala! Mycket härlig dag måste jag säga. :)
Det jag köpte var;
- 1 t-shirt
- 1 tunika
- 1 skärp
- 1 långtröja med lite krage och dragkedja
- 1 baslinne med spets.

Jag har inte hunnit tagit bilder på det jag köpte att lägga upp, men det kommer kanske tills i morgon. :)
Hittade inga skor! Och ingen sjal! :SS Måste hitta innan lördag, det här kommer bli streeeess!

Så nu efterlyser jag: En ganska stor sjal att ha över axlarna, ska passa färgen på klänningen som jag lade upp bild på i augusti, (lila och svart). Eller en kofta som skulle passa klännigen. Ska finnas i affär i Falun!
Vet ni nåot som låter som et jag söker? SKRIV! :)
Tack på förhand!

Hjärtahjärta / Klara the shopaholic ;) hah :D

Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0