Vill du också få gratis presentkort?

Hej igen! :)
Jag är meddlem på en hemsida där du har möjligheten om att tävla om coola vinnster och få gratis presentkort på H&M. Det kostar inget att bli meddlem, och då tänker kanske du "hur går det att ha en sån sida där de delar ut saker gratis!?". Men det går genom att dom gör reklam och sådant på sidan.
Hur gör du för att få gratis presentkort? Först och främst blir du såklart meddlem! Sedan ska du sammla poäng genom att värva vänner att gå med i hemsidan och besöka olika sidor. Jag tänker försöka och se hur det går, om jag tjänar ihop till några härliga presentkort!

Bli meddlem du också, kostnadsfritt. Klicka på länken här nedan. När du gör det så får jag poäng och kommer närmare mitt presentkort. Och du kan också börja sammla poäng!

http://www.gratisklader.se/register.asp?r=33108


tack :))

Kommentarer
Denna kommentar skrev: Diana

Då har du nog missat en bra serie,

personligen älskar jag den (:

2008-10-09 @ 18:20:05
URL: http://dianuh.blogg.se/

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0