lördag kväll,

Hej :)
Det har varit en rolig helg.  Igår så var det bara slapp efter skolan ett tag fast sen så åkte jag och träffade tobi, johan och adam vid pizzerian. Vi cyklade och köpte godis, sen vidaer hem till adam för att kolla på idol. Senare kom fanny, och 5 minuter senare kom emma och anna. Ingen lyssnade så mycket på idolartisterna eftersom att det var lite svårt för jag pratade heeeela tiden nästan. Och när jag tog andingspaus så pratade dom andra. Hahaha :D
Jag, fanny & anna bestämde oss för att sova över hemma hos emma eftersom att hon ändå bor så nära adam.
Vi var vakna länge och hade ett "Fanny-Klara-Emma-Anna-moment" som ni vid det är laget vore veta vad det är. ;D hihih.

Vi vaknade tidigt, kanske vid nio eller så. Gjorde oss i ordning och stack till kupolen.
Jag köpte en kortärmad stickad tröja. Den var en storlek för liten men jag köpte den ändå för den var så perfekt annars :S :P. Och så köpte jag ett trä armband och en baguette som jag åt till lunch.

Senare så åt jag middag hemma hos Fanny sen träffade vi adam tobi och johan. Vi åkte hem till mig och såg på tv och snackade. Om man tänker efter så var det nog ett "Klara-Fanny-Tobias-Johan-Adam-moment". (':

I morgon så blir det till att heja på Emma när hon spear fotboll. HEJA! :D
Tack för fredag och lördag :)

Sov gott, ni vet vem ni kommer drömma om. <33


Kommentarer
Denna kommentar skrev: tobias

hihihi kul =D

2008-10-19 @ 16:41:55
Denna kommentar skrev: nathalie

sv:

Haha!

saknar dig också!!!

2008-10-21 @ 16:34:42
URL: http://natthaliew.blogg.se/
Denna kommentar skrev: KLARA SVARAR:

Jo det var kul! :D

2008-10-21 @ 18:58:55
URL: http://klarara.blogg.se/

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0