hej

De senaste dagarna har jag märkt hur svårt det är att leva utan att såra någon.
Jag vill inte såra nån, speciellt inte någon som jag tycker mycket om. Men ibland händer det ändå, för vissa saker går inte att göra eller säga utan att man sårar någon annan. Jag är förvirrad som fan, för hur ska man kunna vara sann utan att göra någon annan ledsen? Jag kan inte ljuga, för i slutet kommer allt fram.

Om du läser det här så vet du nog att jag menar dig. Hoppas att du förstår för jag tycker mycket om dig!

"Vi är bara tonåringar, och vi har aldrig varit det förr. Så därför är det lite svårt att veta hur man ska bete sig."


Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0