god morgon

Hej! :)

Jag är vaken och har ätit frukost nu. Om ni vill veta (;
Får se vad som händer idag, kanske blir det till att träffa Hanna, får se får se :)

Igår kväll smsade jag lite med tobi, han var med anka, johan och adam. Dom ville att jag skulle ta med nån kopis och komma hem till Johan. Så jag ringde Kitte och hon ville hänga med så vi stack till vivo där anka väntade på oss.
Har glömt min cykel hos Hanna så anka fick sjutsa mig på moppen och kitte fick cykla bakom. Hahah ;) Fast hon blev sur på mig så vi fick bytas av lite.
Vi åkte förbi Hanna så att jag kunde hämta cykeln, sen åkte vi till volvo och träffade dom andra killarna sen åkte vi hem till Johan. Vi såg på en film som jag inte kommer ihåg vad den heter men den var helt okej bra, blev mycket skratt!
Efter filmen så var alla helt flummiga så vi låg på varandra ( jag överst såklaaart ;) ) 6styckna i en enkelsäng och flummade som tusan! ;D
A, en kul kväll blev det i alla fall! Tack för den (: <3

/ klara <33

En sida där du kan få gratispresentkort på kläder. Klicka på länken -> http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=33108

Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0