Ge mig friis...!


Ååååh, dom har så fina Friis&Company saker på www.chique.se !
Den här förpackningen med 3 par trosor i blev jag som helt förälskad i. För 219 kronor så blir dom mina. Men jag vet ändå inte hur jag ska göra! Så mycket att köpa, så lite pengar..! Det finns så mycket mer på den underbara hemsidan som jag vill ha, men jag är inte så jätte mycket för att beställa hem. Dom gånger jag gjort det så har det bara blivit.. fel. Hmm. Jag kan i alla fall tipsa sidan om du är någon som beställer hem, eller bara gillar att titta på saker från Friis, Lisbeth Dahl, Hultquist Copenhagen och chique's egna snygga stuff!

Ni vet vem ni drömmer om! <33

Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0