Veckans favoriter

Hejj :D
Tänkte göra en lista på lite olika favvo saker denna vecka ;)

Veckans Favorit..

..Låt. Justin Timberlake - Cry Me A River. Vet att det är en gammling, men den är så skööööön :D
.. Väska. En grå med silver detaljer från Friis & Company. JAG VET att varje gång jag har en favvo väska så är det en friis, men man måste bara älska! En brun eller svart med guld detaljer står också på veckans önskelistan ;)
.. Läsare. ALLA ni som läser såklart!! :D Men ett extra <3 till Fanny M för att hon alltid tjatar på mig att uppdatera. Trogen läsare! ;) Men <333333333 till er alla som läser det här inlägget (sp om ni lämnar en kommentar) ;)
..Bok. Sandor slash Ida. Okej, det är tredje gången jag läser den, men det är riktigt bra! (Y)

Veckans Mest irreterande..

..Bild. Den som Tobias la upp på mig på bdb! Mitt ansikte är en blanding av "Jag satte mig just på ett häftstift" och ont i magen! Hahah men förrutom det så tycker jag om dig tobias ;) hahaha

Sen var det nog inget mer :D
hihi <3
Nu kommer iaf nån bild  från listan :D  puss

Kommentarer
Denna kommentar skrev: tobiii

jag lämnar en kommentar!!!!!!! hihih bra klarii :D<3333

2008-11-11 @ 20:26:21
Denna kommentar skrev: hanna jonsson

KLART MAN LÄMNAR EN KOMMENTAR KLARIS!! :D

2008-11-12 @ 18:35:35
Denna kommentar skrev: Klara svarar:

hihihih, man tackar man tackar ;) <33

2008-11-13 @ 21:49:52
URL: http://klarara.blogg.se/

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0