och igår var det drag..

Lyckad kväll igår måste jag absolut säga! Åkte till drag vid 17.45 oh var med i hejarklacken.
Våran skolas hejaklack var ENORM! Vi ägde =D
Det var hur mycket folk osm helst där, mycket trevligt ;) Discot drog igång vid 20.00. Jag hade svart "blank" löst sittande klänning med spets kant och ett skärp i midjan och svarta leggins.
Discot var i alla fall HUR KUL som helst! Riktigt lyckat, tack alla som var med och gjorde det så bra <3


Frida - Klara på bilden (;

Men som vanligt hände det ju något dramatiskt ;P Nu tar jag inte med namn här.
En kille var arg på någon och skulle kasta en stol, eller vissa säger ett bord, på den han var arg på. Men då råkade hans bästa kompis lillebror stå bredvid, så det blev han som fick stolen/bordet i ansiktet i stället S: Han började blöda hur mycket som helst och fick åka till akuten i polisbil. Killen som kastade fick lite lärare och poliser över sig och slutligen blev det handklovar.

Ha det bra <3

Kommentarer
Denna kommentar skrev: maja

ja fett kul var det igår !!!! :)))

förutom typ sista halvtimmen /: <3

2008-11-22 @ 18:05:47
Denna kommentar skrev: Hanna

Oj, galet!

Synd att vissa ska förstöra och inte kan hålla fan på sig...

HUGS

2008-11-24 @ 20:47:36
URL: http://martah.devote.se

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0