När första ljuset brinner;)

När första ljuset brinner står julens dörr på glänt, och alla är så glada att fira få advent. =D Hiihiihih, japp, jag är glad för att det är advent! MYS !!

Det vart en jätte rolig myskväll med fanny och tobias, visåg på filmen fast vid dig eller vad den hette. Den var helt okej! (;
Sen så tjockade vi oss med chips och candiii och gick ut en stund och myste. (:
Jag har märkt att jag använder orden mys, myste, mysigt och så typ 24/7 ! Det är något med december som får mig att bli så.. mysig ;p hihi

och just nu så kom jag just hem från fotbollsträningen. riktigt kul!

GLAD FÖRSTA ADVENT BBYs <3

Kommentarer
Denna kommentar skrev: jossan (:

vad mysigt :D !

+ att träningen var superkul ;))

2008-11-30 @ 23:00:05

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0