Kväll/natt


Hej igen!

Åkte ner på stan med pappa idag för att köpa jeans då.
Tror jag provade ca 20 par jeans innan jag bestämmde mig. Blev i alla fall mycket nöjd, bild på jeansen kommer säkert nån dag. ;D supertighta, perfa färg och mycket bra!

Efter det så träffade jag Sanna. Vi kollade lite på idol, sjöng singstar - mycket vackert vill jag lova ;) och sen så gick vi till Tobi och Max. Vi gick runt lite, kastade snö, gjorde inte så mycket. Sen var det dags för Sanna att cykla hem, men det hade ju hunnit bli j'kligt halt så hon fick gå istället och vi följde henne. Tobi klagade och vill inte gå så långt, för det var väldans väldans kallt men vi gick ändå mer än halvvägs till henne.
När vi skulle gå tillbaka så var Tobi och Max lite lazy och ville absolut inte gå.
Vi väntade i 20 minuter innan Max pappa kom och hämtade oss. Då hade tår och fingrar hunnit super förfrysa sig!

När jag kom hem gjorde jag varm choklad och satte mig framför brasan. Mmmmmh :)

sov sött <3

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=33108

Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0