idag

Hej! =D
Idag spelade vi då drag! Vårat lag hade ju snyggast kläder kan jag lätt påstå. Vi körde på tema brat ( min idé ofc ;) ) och tjejerna, jag samira och fanny,hade piké tshirts, hotpants, glassiiiga solisar, rött läppstift + annat smink och bratfrisyrer ;) Killarna hade vi övertalat att ha backslick, piké och pilot glassögon. Miaoow! (;

Jag stod i mål alla matcher utom 1. I början gick det jätte bra! Vi vann dom två första matcherna med 1-0 och 5-0 sen gick det inte lika bra längre, förutom sista matche för den vann vi också ;)
Efter skolan så tog vi bussen hem och jag bråkade lite med busschafören för jag hade glömt busskortet och han dampa och jag dampa. Hiihi men hem kom jag i alla fall! Eller inte hem, men hem till fanny.
Senare kom Biia och tack för en bra dag! :)

puuuuss / <klara3


Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0