hej!

Jag kunde såklart inte hålla mig inne igår!
Gick istället ut och träffade samira, nora, anna, biaa och fanny! Tack för kul kväll!
Sen gick jag hem och såg nån film med pappa. Forest Gump heter den va? (: Tar det nog lungt idag ändå, måste vara frisk tills uttagningen till drag i morn :D
På tal om drag så måste jag fixa kläder! Antingen så kör jag på jeans och partytopp eller så funderar jag på att köpa en ny partyklänning!
Kanske ska våga beställa hem en från stilebystars.com för dom är bara såå heta! Vet någon en annan sida med fina partyklänningar? TIPSA! Den ska vara innom ett bra pris ofc ;)

Här är en av favoriterna :)

Kommentarer
Denna kommentar skrev: fannyyyyyyyy

vi shoppar innan draaag :D <33

2008-11-18 @ 19:16:30
Denna kommentar skrev: kittekatttttt ;)

shit :o ja kollade oxå på den klänningen! så sjukt fin, men nu finns den bara i L :( så ja beställde en annan som typ oxå var blå, fan va läskigt att vi kola på samma sida, hihi :D du skriver sjuktbra hörru, puss på dej älsk :D§§

2008-11-25 @ 20:24:59

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0