hej


Erkänn klara-äpplet ser gott ut? hehe

Tjejkvällen igår vart väldigt myyysii och kul ;D. Först kom Anna, Samira och Sanna.
Vi lockade håret och höll på sen skulle dom såklart sjunga singstar. Jag var inte på mitt vinnarhumör så jag var fotograf istället ;) haha. Men dom andra sjöng i alla fall väldigt vackert!
Sen så ville Sanna och Samira spela 'med andra ord' så så fick det bli. Sen kom Maja och Linnéa och fick hoppa in.

Kvällen fortsatte och sen började vi ringa runt till lite folk. Vi tänkte att vi skulle lura en kompis till samira (i första ring) genom att busringa. Så sanna ringde och sa typ " Heej jag heter Helena och jag ringer från BUG, Barn Ungdommar på Glid och jag har fått höra att du dricker alldeles för mycket" osv. Sen började hon fråga typ "Hur mår du, blir du mobbad i skolan?" och han spelade med och ba" Jaaa, varje dag". Så då frågade Sanna om han ville prata med en psykolog och han sa att han ville det. Det var då jag skulle föreställa psykologen och frågade om han mådde dåligt. Han ba ' jaa Klara. Jag mår dåligt!'

Fy f'n vad pinsammt, jag känner liksom inte han alls och han fattade på en gång att det var jag. Jag dog nästan.
Nu ska vi få gäster. Pusshej

Kommentarer
Denna kommentar skrev: hanna jonsson

hahahaha klara då!

2008-11-08 @ 23:28:37
Denna kommentar skrev: maja

hahahhaha det va en rolig kväll !!! :)

2008-11-15 @ 15:57:43

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0