Hej!

:)
Kom just hem från skolan. Det har varit en helt okej dag, förutom att jag har varit sååå trött hela dagen!
Det är faktiskt inte så kul att få anstränga sig för att hålla ögonen öppna. Varför är det inte så på kvällen? Tar alltid lång tid för mig att somna då, men på NO lektionerna behöver jag bara stänga ögonen för att somna..! Konstigt :P

Idag kommer det hända en rolig sak! Och då tänker jag inte på den underbara engelska läxan att plugga in 11 meningar + skriva en text som innehåller dom alla. Det jag menar är att FANNY KOMMER HEM! Hon har varit 3 veckor i USA på solsemester... Gissa om jag är avis? Om du svarade att det är jag så svarade du rätt ;p

puss. <3


Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0