God Morgon

Kvällen igår spenderade jag med nora och sanna hemma hos sanna. Det blev en riktigt mysig kul kväll (: <3
Efter 00 så åkte jag hem och skrev ett inlägg här.

Och idag så blir det ännu mer mys..

.. Nu ska jag ta och städa, okej det är inte så mys, men jag passar nog på att möblera om rummet samtidigt sen så ska hela huset julpyntas! Jag älskar att julpynta, då känner man att snart är det pepparkaksbak, klä julgran, träffa släkten och paketöppning! ÅHH! =D Efter storstädningen och pyntandet blir det GLÖGG! :D <3

Kvällen har jag tänkt fortsätta mysa..

..med Fanny och Tobias och kanske nån till, vad vet jag. Vi ska ha filmnatt och sova över hos fanny. Hoppas jag får ta med glöggen om det blir något över efter städningen. (: Vet inte riktigt vilka filmer det blir, men vi måste ju såklart se på när Linn vinner finalen i lilla melodifestivalen ;)

Bäst att sätta igång om jag ska hinna klart med allt idag, ha en fiin dag (: <3


Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0