benvärmare. fortfarande natt. eller morgon?


Dom här benvärmarna tycker jag är ganska heta. Rosetten är ju IT-accesoaren just nu.
Jag fixade till dom själv en morgon innan skolan. Snabbt oh snyggt! ;)
Den enda som behövs är ett par benvärmare och 2 avlånga tygstycke / band och 2 säkerhetsnålar.
Knöt en rosett och satte fast på benvärmarna! Lättare kan det inte bli ;)

Jag är pigg! Klockan är 02.43, jag vore sooooova nu. Men jag är piggpiggpigg och kommer antagligen aldrig somna inatt. Eller morgon kanske det är?
Går nog lättare att somna om jag stänger av datorn, eller vad säger ni? ;) sov sööött

Kommentarer
Denna kommentar skrev: joss !

aw, va fint :D

2008-11-04 @ 18:24:56
Denna kommentar skrev: emelie

Svar: Haha ja det är så tråkigt att plugga :(

2008-11-04 @ 19:42:41
URL: http://mmore.blogg.se/

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0