18.45

Hej! Jag är nästan sjuk, eller kanske inte ens nästan! O:
Jag som skulle ha filmnatt med massa roliga i natt. Får bli en annan gång :( Jag orkar verkligen inte sitta här inne hela kvällen!!! Även om jag råkar ha den sista boken i serien Gossip Girl så finns det såå mycket roligare saker att göra!
Eller sista boken, det är sista boken med Serena, Blair, Nate och alla andra. Dom åker till college sen börjar det liksom om fast med nya karaktärer. OH så spännande! :DDD

Men det blir i alla fall hemma kväll för mig, måste ju vara frisk tills drag.
Ni som läser kan väl göra mig glad med extra många kommentarer? :D hihi.
<3

Kommentarer
Denna kommentar skrev: hanna jonsson

GRATTIS! ditt och två andras namnförslag blev valt. Man kan nu börja rösta på det du tycker ska bli min bloggs nya bloggnamn. OBS! Man får ej rösta på sitt eget!

2008-11-15 @ 19:39:05
URL: http://theycallmejane.devote.se

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0