Senaste inköp, kommande inköp.. (:

Måste bara börja med att säga, Välkommen till Falun Gina Tricot!
Det här är affären jag saknat! Det finns HUR mycket fina kläder som helst, om du inte hittat skolavslutningskläder än så rekomenderar jag att du tar dig en titt inne på GT!

Mitt senaste inköp var faktikt just skolavslutnings klänning, leggins, koffta, allt från GT.

Ett annat inköp, som jag är riktigt nöjd med, är ett smalt rosa skärp från lindex. Tror jag ska köpa ett gult också. Kommer inte i håg vad det kostade, men det var nog mellan 70 - 80 :- 
Det var inne med breda bälten i vintras, men nu känns det mer aktuellt med smala, gärna i en fin färg.
Bild kommer! :)

Kramar <3 / Klara


Kommentarer
Denna kommentar skrev: Jossan! :)

GO GINA TRICOT! Det finns skitfina t-shirts ;) o annat såklart :D fin BLOGG!

2008-05-31 @ 14:58:06
Denna kommentar skrev: Klara

tack! :) Ja, jätte snygga kläder, skullr köpa hela butiken om jag hade lite högre månadspeng (A) ;)

2008-06-01 @ 21:54:46
URL: http://klarara.blogg.se

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0