OOOjaa vilket väder!

SnartsnartsnartSNART är det sommar lov! Håll ut i 12 dagar till och sen är vi friiiia i 10 veckor!
Jag älskar sommar halvåret!

Måste bara påminna om att jag fyller år den 12:e juni..! ;)

Idag spelade vi fotbolls match, gick inte så super bra, det blev 1-1.
Sen var det bada som gällde! Jag, Maja B, Maja T, Samira, Fanny, Linnéa & Hanna L var vid L:et och plaskade. Sen bar det av till punkten, fast kitte, hanna och maja L stack hem. Efter punkten åkte jag, maja B, linnéa och samira och köpte glass och kollade på lite fotboll, sen stack vi till maja och badade i deras vattenspridare XD ;)
Tack för en skojjsig dag flick's! ;) <3

Men den stora frågan är nu...! VART var du Hannah J!? Svikareee ;) hahah, vi väntade och undrade och väntade, men ingen hannah kom.!

pusshej / Klara


Kommentarer
Denna kommentar skrev: hannah

haha, ojdå! men det var såhär att jag skulle fira alexandra först, sen gick det ett bra tag och då tänkte jag, äh, ni har säkert redan åkt. så där hade du orsaken till varför jag aldrig ringde! :'D

2008-06-02 @ 15:02:33
URL: http://hannahmj.blogg.se

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0